Indijka udata za petoricu braće


Ovj naš svijet ispunjen je bizarnim događajima i čudnim ljudima i čizarnim običajima. Jedan takav bizarni događaj koji prakticiraju petorica braće opisan je u teksu ispod.

Indijka Rajo Verma (21) iz Dehraduna na sjeveru Indije udana je za petoricu braće, živi sa svima njima i svake večeri ima seks sa drugim. Nedavno je postala majka, ali nema ideju koji od njih je pravi otac djeteta.

Mlada Rajo je sama izabrala da ima više partnera i u tome ne vidi ništa čudno. Ona čak tvrdi da sa svojim muževima živi u skladu i da je njihova zajednica, koja broji čak sedam članova, stabilna. Svi zajedno žive i spavaju u straćari, a Rajo ima poseban raspored prema kojm ima seks sa svakim od njih.

"Na prvi pogled sve ovo ljudima izgleda čudno, ali ja se trudim da ne favoriziram nikoga od njih petorice" rekla je Rajo.

Ona se prije četiri godine prvi put udala za svog vršnjaka Gudua (21). To je bio ugovoreni brak sklopljen po svim hindu pravilima i običajima, pa je samim tim Gudu njen jedini zakonski muž. Međutim, običaj u njenom selu bio je da pored Gudua treba da postane žena i ostaloj braći, najstarijem Bajju (32), Sant Ramu (28), Gopalu (26) i najmlađem Dineshu (18).

"I ja i moja braća spavamo sa njom i zbog toga nisam ljubomoran. Mi smo jedna velika, sretna obitelj. Rajo nam kuhaa, čisti i čuva naše djete, a mi idemo da radimo i zarađujemo za sve nas " objasnio je Gudu.

Isto tako misle i ostala braća koji Rajo poštuju i kažu da je nikad nisu prevarili.

Prema riječima mlade Rajo, njen način života predstavlja antičku tradiciju poznatu po imenu poliandrija.

"Moja majka je takođe bila udata za trojicu braće, tako da sam znala da ću imati petoricu muževa kad sam se udala za Gudua i da ću sa svima njima spavati" istakla je Rajo.