Ima mišiće kao Popaj ali mrzi špinat



Bodybuilder iz Egipta, Moustafa Ismail (24) ušao je u Guinnessovu knjigu rekorda za 2013. godinu zahvaljujući svojim bicepsima koji imaju opseg 78.74 centimetara. 

Već deset godina svoje bicepse 'pumpa' dva puta dnevno, a njegove nadlaktice sada imaju opseg kao struk odraslog čovjeka. Iako izgleda kao Popaj, špinat mrzi. Umjesto Popajeve omiljenje hrane, veliki Mo svaki dan jede velike količine piletine, odrezaka ili ribe i četiri šalice badema koje onda 'zalije' sa sedam i pol litara vode i tri litre proteinskih shakeova.

Ljudi mi uvijek govore da ih podsjećam na Popaja. To me svaki put nasmije jer je istina da špinata uopće nema u mojoj prehrani. Ne podnosim ga, rekao je Moustafa.

Moustafa, koji živi sa suprugom Karolinom, bodybuildingom se počeo baviti kako bi ostao u formi, ali nakon nekog vremena počeo je dobivati mnoštvo komplimenata zahvaljujući ispupčenim bicepsima zbog čega je učinio sve da postanu još veći. Prije pet godina, nakon što je u svojoj domovini osvojio mjesto u bodybuilding timu, odlučio se preseliti u SAD. Podiže nevjerojatnih 226 kilograma, a kaže kako na tijelu može zahvaliti genetici s obzirom da mu je otac bio hrvač.

Prvi sam Egipćanin koji je ušao u Guinnessovu knjigu rekorda. Zbog toga su mi u Egiptu priredili slavlje - bili su jako ponosni, rekao je Ismail koji je još kao debeljuškasti dječak sanjao o tome da jednog dana ima mišiće poput Arnolda Schwarzeneggera.

Ipak, nisu svi oduševljeni njegovim bicepsima, a znalci tvrde da su njegovi mišići rezultat uzimanja steroida ili stavljanja implantata. Moustafa to negira, a pristao je otići i na ultrazvuk kako bi dokazao da se ne radi o implantatima.

"Uspjeh ne leži samo u dizanju utega, valja paziti i na prehranu i trening. Nekada nisam skidao majicu jer sam se sramio svog tijela, ali sada sam ponosan na sebe", zaključuje Ismail koji planira povećati bicepse i proširiti ramena. 

Ipak, dodaje da će mu za to trebati godine rada.